Освіта для сталого розвитку в молодіжних ініціативах

Партнерська мережа «Освіта в інтересах сталого розвитку» за підтримки Програми малих грантів ПРООН-ГЕФ долучилася до роботи Ірпінського дитячо-юнацького форуму М18 «Менші 18 – МИ МОЖЕМО БІЛЬШЕ!», який відбувається 30 листопада 2019 року в м. Ірпінь. В даний час ПМГ ПРООН-ГЕФ реалізує ініціативу «Молодь діє – марафон з розбудови спроможності», яка спрямована на підвищення спроможності представників організацій громадянського суспільства в частині розуміння взаємозв’язків глобальних екологічних проблем та шляхів їх вирішення зі сталим розвитком громад та діями на місцевому рівні, розширення можливостей молоді у розробці та впровадження проектних ініціатив в громадах, що безперечно є важливою складовою лідерства. Навчальні заклади міста вже неодноразово брали участь в тренінговій та практичній діяльності щодо популяризації екологічно дружніх ініціатив, зокрема відкритті Центру безпеки та сталого розвитку громади, запровадженні Простору сталого розвитку в травні цього року.

Під час Форуму представниками Мережі представили нові інтерактивні розробки, зокрема гру «Цілі сталого розвитку 2030: Вивчай! Перемагай! Досягай!».  Відповідно до взятих міжнародних зобов’язань, Освіта для сталого розвитку (ОУР) є ключовим елементом Порядку денного сталого розвитку до 2030 року. Її цілі є однією з цілей сталого розвитку 4.7 про освіту, і вона вважається рушійним фактором для досягнення всіх 17 Цілей сталого розвитку.

Тренера навчали молодь приймати обґрунтовані рішення на користь екологічної цілісності,  враховуючи економічну та соціальну складові, для того, щоб забезпечити життєздатне суспільство для майбутніх поколінь. За результатами проходження квесту на 17 тематичних станціях, які відповідають 17 цілям сталого розвитку, молодь отримала нові знання та погляди, сформувала нові  цінності,  які допоможуть в досягненні цілей сталого розвитку.

Учасники Форуму також мали можливість долучитися до квестових активностей та інших заходів, які представили учасники Мережі, зокрема з питань зміни клімату, важливості захисту озонового шару, залучення до природоохоронної діяльності, співпраці з національними парками, які є надійною платформою для поширення принципів освіти для сталого розвитку.