31 жовтня 2019 в Національному екологічному центрі учнівської молоді Міністерства освіти і науки України відбувся педагогічний тренінг «Цілі сталого розвитку: збереження озонового шару і адаптація до змін клімату». Для понад тридцяти викладачів з різних областей України тренери, експерти ГО «Сталий розвиток – гармонія суспільства», – Пруцакова Ольга Леонідівна, провідний науковий співробітник лабораторії позашкільної освіти Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук та Санковська Ірина Мечиславівна, методист науково-методичного центру координації методичної роботи та освітніх вимірювань, викладач Інституту післядипломної педагогічної освіти ім. Бориса Грінченка, презентували кращі практики та методичні аспекти реалізації екологічних Цілей сталого розвитку у освітньому процесі закладів загальної і позашкільної освіти.
Педагогічний тренінг дозволив у стислий час знівелювати інформаційну і методичну педагогічну ситуацію, сприяв зростанню рівня екологічної та професійної компетентності педагогів. Для впровадження інтерактивних методик необхідні розвинуті вміння та навички викладача. Тому тренінг здійснювався також активними методами, за яких учасники отримали нову інформацію, відновили власні навички та отримали багато нових.
Привітав учасників із успішним проходженням навчання на тренінгу Вербицький Володимир Валентинович, директор Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді Міністерства освіти і науки України, доктор педагогічних наук, зауваживши щодо необхідності постійної підтримки та підвищення рівня усвідомлення не лише педагогами, а й широкими верствами населення значущості екологічних проблем, їх впливу на біосферу й людину, механізмів і способів запобігання екологічним лихам.
Тренінг відбувся за підтримки ПРООН-ГЕФ ПМГ.