Результати конкурсу для фахівців з екоосвіти природно-заповідних установ «Кращий урок»

35 освітян, які працюють у природно-заповідних  установах України, взяли участь у конкурсі конспектів занять з екологічних уроків й екскурсій для школярів, що пройшов у жовтні 2014 р., і 6 кращих робіт були відзначені журі.

Переможці були визначені у двох категоріях і ними стали:

І. Молодша школа (1-4 класи)

1 місце. Канівський природний заповідник, Яблоновська-Грищенко Євгенія Дмитрівна та Чернявська Тетяна Борисівна із заняттям «Лишайники – індикатори чистоти повітря» (програма Природознавство, 3 клас).

2 місце. Національний природний парк «Синевир», Гречин Мар’яна Юріївна із заняттям «Вода. Властивості води. Водойми рідного краю та їх охорона» (програма Природознавство, 3 клас).

3 місце. Гетьманський національний природний парк, Євдокимова Наталія Миколаївна із заняттям «Болото – природне угруповання» (4 клас).

 

ІІ. Середня та старша школа (5-11 класи)

1 місце) Національний природний парк «Джарилгацький», Шешина Наталія Валеріївна із заняттям «Біорізноманіття рідного краю» (Біологія  6-7 класи)

2 місцеНаціональний природний парк «Пирятинський», Проскурня Олена Дмитрівна із заняттям «Роль комах в екосистемах. Охорона членистоногих.» (Біологія 8 клас)

3 місце. Мезинський національний природний парк, Мезинський національний природний парк із заняттям «Що таке вода. ЇЇ властивості та біологічне значення», (біологія, географія 5 – 7 клас).

Журі конкурсу стали шість різних організацій, що змогли оцінити надані роботи з точки зору охорони природи (WWF в Україні), особливостей роботи природно-заповідних  установ на державному рівні (Департамент заповідної справи Міністерства екології та природних ресурсів України) і на рівні національнго парку (Національний природний парк «Голосіївський»), а також з точки зору освіти (Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління психології й екологічного виховання школярів) та психології й екологічного виховання (Лабораторія екологічного виховання Інституту проблем виховання НАПН України).

До розгляду були прийняті тільки конспекти занять, що підповідали умовам конкурсу.

 

Детальніше про конкурс: /sites/default/files/imce/konkurs_dlya_ekoosvityan_pzu_rezultaty.doc